Ansikte och hår

Publicerat klockan: 10:21:30 den 2009-02-24

Nu när det är sportlov ska jag vara lite extra snäll mot ansikte och hår, låta det vila lite grann.

Jag ska sminka mig så sällan som möjligt, och om jag nu gör det ska jag tvätta av det direkt när jag kommer hem.
Håret ska jag duscha så sällan som möjligt och inte slänga i två miljoner produkter, utan helt enkelt låta det vila utan att det blir äckligt.
Pauser då och då är a och o, därför tycker jag att sportlovet passar utmärkt, eftersom man inte är en offentlig person lika mycket!




Ni då? Vad gör ni som är snällt mot kroppen den här veckan? Det behöver ju trots allt inte vara sportlov för att detta ska vara möjligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0