Ännu en födelsedag!

Publicerat klockan: 19:02:16 den 2009-02-02

Födelsedagsbarn!

Hon fyller bara en dag efter mig, vilket jag är noga med att poängtera varje år, och hon blir lika putt varje gång jag säger det, men GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MARTA!



På lunchen!

En riktigt bra och intressant skoldag har jag gått igenom idag. Satt uppe rätt sent och jobbade med grupparbetet i Naturkunskapen, så jag var inte så pigg när jag vaknade, men jag tvingade mig til skolan och tur är det, för det var en av de bästa dagarna jag haft i skolan på länge!

Rep inför slutproduktionen, studiebesök på Herre Krischna, födelsedagslunch för Marta på ett turkiskt ställe vid Fridhemsplan, redovisning i Naturkunskapen (olika biotoper, skitintressant!) och röstlektion! Så himla kul dag! Är på ett stålande humör idag!

Ha en toppenkväll! Ciao!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: juste ja det linnet! det är finfint! :D

ja jag köpte mitt på rean, superbilligt! 50kr :)

2009-02-02 @ 22:03:55
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: ja det var mysigt, men snart kommer vi att fika, det blir mysigt det med! :)

2009-02-03 @ 22:18:32
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0