Thailand nästa!

Publicerat klockan: 22:23:55 den 2009-12-18

Sista dagen på jobbet för det här året! Två miljarder leveranser, miljoner kunder (på ett ungefär)... nothing can breake me down!!!

Nu är det banne mig slut på bilder på blekfisen ovan! Nu tänker jag go bananas med min kamera i Thailand! Tänk er en glad liten pepparkaka som kommer tillbaka om två och en halv vecka! Lite semester, som jag har längtat!

Innan vi tar taxi ut till Arlanda imorgon ska jag hinna träna, sista-minuten-packa (kanske inte fullt så smart när man ska vara borta så länge...), duscha, städa... well, jag har lite att göra helt enkelt!

Ni får ha det så underbart! God underbar jul och sprudlande gott nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0