Vouge på väggen

Publicerat klockan: 10:09:14 den 2009-08-11


Tänkte bara tipsa er alla som har en tom vägg hemma som väntar på att bli ompysslad: köp lite magazines som du diggar och riv ut alla sidor som du gillar bilderna på. Ta lite häftmassa och smacka upp på väggen! Det passar mig så bra just därför att jag tröttnar på saker så fort, men med dessa bilder på väggen kan jag byta ut dem när jag vill utan att det kostar skjortan! Smart va?

Just nu har jag uppe en Marilyn Monroe-affisch från Liljevalchs, egna skisser på kläder, skor & väskor samt sidor tagna från britiska och amerikanska Vouge och senaste H&M tidningen. Hur smart som helst! Det kan få vilken vägg som helst att se spännande ut! Go try!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0