Vackra Kyrkhamn

Publicerat klockan: 10:35:21 den 2009-08-04
Morgon alla läsare!

Det blev inget bloggande igår, hade så himla mycket som hände. Först var jag iväg och powerwalkade och badade med Mami i Kyrkhamn. Så sjukt vackert där, utsikten när man står uppe på bergen och kollar ner över Mälaren och Ekerö är inte alls dålig! Man bara tänker "Stockholm är så vackert" när man ser det, så ledsen att jag inte tog med mig kameran!

Sedan åkte vi och storhandlade, så hela bilen blev fullproppad! När vi kom hem var hela familjen hemma. Två har nämligen varit borta i Danmark, så vi hade en riktig helkväll med supergod mat och yatzy-spel, supermysigt verkligen!


Tro mig, igår var vackrare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0