The climb

Publicerat klockan: 19:37:07 den 2009-08-20


Galet god smoothie! Hallon, banan, honung, äppeljucie, yoghurt och mjölk.

Idag passade jag på att njuta av värdet medan jag satt och fyllde i massa papper. Vart lite smådeppig, eftersom jag har fått grymma erbjudanden de senaste dagarna, men varit tvungen att tacka nej, eftersom datumen skulle vara när jag är i Grekland. Kan tyvärr inte avslöja vad, men jag försöker se det från den positiva sidan. Jag kommer vara i Grekland och ha det underbart kul, och om jag är tillräckligt "intressant" kommer jag förhoppningsvis få fler erbjudanden. Efter att ha lyssnat på den här låtan påmindes jag om att man ska alltid se glaset halvfullt! Kom ihåg det! Fortsätt kämpa för er passion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0