Stan med Elin

Publicerat klockan: 17:22:24 den 2009-08-09
Hej alla goa läsare!

Puh, jag är helt slut! Har varit i stan med Elin idag. Shoppade lite, brunchade och gick en massa, det är därför jag är så trött! Vi köpte med oss lite mat från Sandy's och en frappe från 7 Eleven och satte oss i Humlegården och myste, himla trevligt! Synd att den rackaren pluggar i Linköping nu för tiden, det blir så sällan man ses då... Men vi hade i alla fall jättetrevligt!


En nöjd jag i Humlan!


Fina Elin. Läs hennes blogg här:
http://mittlivilinkoping.blogg.se/

Alldeles strax ska jag cykla och möta upp Jenny som har jobbat. Tillsammans ska vi, snabbare än torpeder, ta oss till Vasaparken där Cirkus Cirkör har en show! Ska bli kul att se, jag hoppas bara vi hinner i tid, annars bli jag ledsen... Troligen kommer det finnas lite andra kottar där som kikar, så vi får se vad som händer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0