Shopping girl

Publicerat klockan: 09:42:13 den 2009-08-22
God morgon allihopa!

Idag vaknade jag minsann tidigt! Skönt, för jag har en heldel saker att uträtta!

Igår när jag la ner alla mina saker i resväskan insåg jag att jag börjar bli skillad. Den är inte ens halvfull min resväska, men jag tror jag ska ta den ändå, bara för att den är så rosa och fin. Åkte även hem till Jenny och hjälpte henne packa. Eller, mestadels låg jag nerkrupen under täcket i hennes stora säng och sa "ja" eller "nej" till saker hon höll upp, men det funkar det med! Sedan blev det lite thai take away för våran del, bådas favorit! Har lite rester kvar idag, så det tillsammans med en smoothie får bli min brunch!

Ska till stan idag och köpa lite sista minuten saker och se om jag hittar några andra saker jag behöver. Shopping-lists is the thing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0