På stan med lillebror

Publicerat klockan: 11:27:04 den 2009-08-19
Mådde som sagt inget vidare igår, riktigt illamående och det sitter i lite idag. Fy! Tog det därför lugnt mot kvällen. Jag är inte så dum att jag utmanar ödet bara några dagar innan vi åker till paradiset Grekland, inte!

Innan hade jag i alla fall en riktigt mysig dag med lillebror på stan. Han var så snäll och tåmodig (kan det ha varit för att jag bjöd honom på fika och köpte ansiktsprodukter till honom efter att han "glömt" plånboken hemma, tro?), kan det bero på att han håller på att växa upp möjligtvis? Tidigare, om jag varit inne i en butik i mer än två minuter har han börjat klaga, "Är du klar snar?", "Kan vi inte gå nu?", "Juliaaaa!". Men inte nu alltså. Good boy!


Han ser lite surmulen ut, min knasboll, men tydligen var han bara koncentrerad...


Yummie!


Innan jag började må dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0