Min tjusiga rosa resväska

Publicerat klockan: 13:14:06 den 2009-08-21
Hello everybody!

Idag startade jag dagen med en powerwalk, sedan en dusch och en supergod smoothie! Perfekt sätt att komma igång på! Jag känner mig fullproppad med massa energi nu, vilket kan behövas en dag som denna! Ska nämligen gå och hämta min tjusiga rosa resväska som ska packas. Nu är det inte långt kvar till kritvit strand, paraplydrinkar, svala vindar som griper tag i klänningen, dyk ner i saltvatten, underbart god mat, nya bekantskaper och andra härligheter!


Perfekt storlek, rolig färg, bra fack, inte för tung - precis som en bra resväska ska vara!

Åker förmodligen hem till Jenny sen och hjälper henne packa. Hihi, ber sötnosen om hjälp ska hon få det också!


Have a beautiful day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0