Med mitt morgonkaffe

Publicerat klockan: 10:42:47 den 2009-08-18
God morgon söta läsare!

Här sitter jag och svarar på era kommentarer och dricker mitt morgonkaffe, yummie! Jag har aldrig egentligen gillat det på morgonen, men jag har fått ett konstigt sug av det de senaste dagarna, då är man ju illa tvungen att tillfredställa sina behov!

Efter en natt med trevliga drömmar ska jag ägna denna dag åt att springa massa ärenden på stan och hämta ut vissa saker. Vill även försöka hitta ett trevligt café (läs: Wayne's) så jag kan sätta mig ner i lugn och ro och gå igenom mina papper.


Härmade den där Wasa-reklamen för knäckebröd på TV till frukost idag, ni vet, med den där chefen som tror att hans mobil är datamusen. Proppmätt!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. haha njae det har jag faktiskt inte, måste köpa lite sånt men jag gjorde det mesta i början av lovet, kollade att det fanns skrivhäften klart och så sen till skolstarten och jag har ju filofaxen kvar =)

aaa vad kul! =) Vart jobbade du nu i helgen då?

oj nu hänger jag inte med :S vad kollade jag efter i affären?



Puss <3

2009-08-18 @ 10:49:00
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. haha jaa :P aaa där jag vet vart du menar =) trivs du där då? :)

Ja nu hänger jag med, de finns på hm. Borde finnas på hm i vällingby men de är säkert slut eller så finns de bara i för stora storlekar :(

2009-08-18 @ 11:42:59
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Katie

Jag läser till låg och mellanstadielärare. Jag har gjort bort ett år nu så det är två och ett halvt år kvar. Men det går säkert fort. Jag hann inte ens fatta att jag börjat plugga innan det var dags för sommarlov.

Hmm, allting är så himla dyrt i england och sen fungerar inte universitet och allting på samma sätt som det gör här. Man får inte lån och sånt tror jag. Jag funderar på att plugga klart och sedan flytta dit, jag tror det är smartast drag.

USA skulle jag faktiskt vilja åka till någon gång. jag har aldrig varit där. En roadtrip längs västkusten vore riktigt nice!

2009-08-18 @ 16:09:08
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0