Måla, måla

Publicerat klockan: 12:17:07 den 2009-08-01


Good morniiing!

Eller tja, jag har varit uppe en stund. Fick se På Smällen igår som jag ville. Den var rolig, jag garvade högt flera gånger, men tyvärr en lite för amerikaniserad film, men helt klart värd att se!

Har ätit massa skivad frukt till frukost, yummie! Bombar mig själv med c-vitaminer för att boosta imunförsvaret!

Funderar på att måla en tavla idag. Mami är en liten konstnärsjäl, så om jag ber snällt har hon säkert lite penslar och grejer gömda någonstans. Jag har redan roffat åt mig en duk...

Sugen på att fika på Wayne's idag, men jag kommer inte orka det. Inte idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket sammanträffande att vi såg samma film på samma dag ;) KRAM

2009-08-02 @ 22:05:37
URL: http://mittlivilinkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0