Live ikväll

Publicerat klockan: 14:19:36 den 2009-08-02

Duktiga jag...

"Nu måste ni vakna! Det är ju för fan sol ute!", vaknade jag av imorse. Och mycket riktigt, solen har stått högt på himlen allt sedan dess, och ska tydligen vara det större delen av veckan *crossed fingers*.

Läst böcker och magasin, solat och plockat bär - är jag inte duktig?! Taveljäkeln har inte torkat än, så jag får måla imorgon istället. Ikväll ska vi i alla fall iväg och se på BP- Halmstad (jag kan ha fel), vilket ska bli kul. Tar cykeln, tror jag orkar det. Fy fasen vad härligt det ska bli att stå ute i solen på sensommaren och titta på en fotbollsmatch live! Ha, det är det inte många kvinnliga bloggare som skriver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0