I feel blessed!

Publicerat klockan: 22:53:12 den 2009-08-10

Vilken superdag, I feel blessed!

På dagen har jag hunnit baka kakan som går under många namn (fiffirutor, kärleksmums, snoddas eller mockarutor) och utfört ett riktigt härligt träningspass. Mycket ben, rumpa, mage och rygg blev det. Jag känner verkligen hur jag blir starkare och starkare och förhoppningsvis blir det lite toned muscles på köpet! Tur att jag tycker om att träna så mycket!

"Newly trained, showered and refreshed: what a feeling!"



Mot sena eftermiddagen kom min fina kusifin Victor med min moster på middag. Vi åkte till "vår" klippa och badade (inte jag dock), spelade yatzy (jag vann!) och åt så mycket galet goda saker att magen står åt alla kanter! När de hade åkt kom Jenny penny förbi, snackade och godkände min kaka! Jättehärlig dag helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0