Givande gårdag

Publicerat klockan: 11:46:19 den 2009-08-12

God morgon små änglar!



Tog inga bilder igår på vad jag hade på mig, men vi kan köra en visuell dagens outfit, hehe! Jag hade på min mina ljusa Replay-jeans, svart linne med en mörkblå, halvgenomskinlig, blommig blus över, mina chokladbruna ballerinas, svart väska (ser precis ut som en Mulberry Bayswater) och jackan i matt grön ton.

Klämde in ett möte i Täby under dagen, som var väldigt givande. Sedan bar det av till kusinerna där födelsedagsmiddagen x 2 var i full gång! Spansk tapas, sallad och mat från grillen, yummie! Supergod rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt, mm. Synd att hela pajen tog slut, det skulle inte sitta så fel med en bit till frukost.

Och whoppa, jag gick och la mig i tid och vaknade någolunda utsövd idag, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0