Very diffrent

Publicerat klockan: 22:14:08 den 2009-04-05
Heeeeej!

Läget? Allt topen här! 7 timmar i bilen var faktiskt inte så farligt, ganska van vid det här laget om vi säger så... Hann med stopp på både McDonald's, må illa byta-från-baksätet-till-framsätet och lite införskaffning av mat. Nu är vi framme, har packat upp, ätit middag och myser. Det känns lite annorlunda. arje gång jag är här är det sommar och grönt. Nu är det... inte det. Men otroligt vackert ändå! Nej, nu ska det fortsättas mysas! Ha en grym kväll!



Jag bara ÄLSKAR annorlunda mjölkpaket! Den här är á la England!




Förresten, har inte jag världens underbaraste grannar?! Igår hade de partaj och fick så många cupcakes över att vi fick några! Goda, kan jag tala om, mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0