Hos farmor & fafar

Publicerat klockan: 18:57:37 den 2009-04-12
Vilken mysig dag!

Jag, Daddy och lillebror åkte till farmor och farfar och röjde lite. Jag hade med mig en stor påse med kläder som ska sys in, upp, ner, you name it, som min farmor (aka min skräddare) kunde ta hand om! Ska bli så kul att se hur det blir! Vi åt lunch och njöt av solen på baksidan och myste. Åh, så härligt!


Liten "pool" för fåglarna på farmor och farfars baksida!


Det fanns rödsippor också! Coolt va?!




Jag använder mina nya glasögon hela tiden. Inbillar mig att jag är totalblind utan dem, vilket jag självklart inte är, men jag ser faktiskt ganska suddigt utan! Nej, mycket bättre med dem på!

Nu ska det ätas för fulla muggar! Grillat var det här! Ha en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0