Lång dag

Publicerat klockan: 19:18:13 den 2009-04-14
Hola!

Hur är läget bland diverse dataskärmar då? Själv mår jag finemang, har inte alls haft ont i huvudet sedan jag går runt med mina nya brillor hela tiden. Är ganska säker på att jag överanstängde mitt lilla huvud när jag såg dåligt, men inte nu längre när jag har glajjor! Känns kanon!

Är dock ganska trött, det har varit en lååång dag. Största delen av dagen har spenderats i skolan med Arbetsmiljö - och säkerhet, Svenska B (sista lektionen!) och Engleksa C. Sedan köpte jag mig en stor latte och satte mig i Vasaparken och läste lite i en bok, och tog sedan en sväng till Tengérgatan och kikade på studentskor, och avslutade dagen med ett möte. På tal om studentskor, jag hittade ett par som jag blev lite kär i. Har beställt några par till, så jag ska sova på saken tills alla har kommit till butiken, sedan beställa vilka jag ska ha. Det gäller att vara ute i god tid! Studentmössa - check. Studentklänning - check. Studentskor - snart check!


Har fått repschema för de närmsta veckorna. Oboy vad mycket väntetid det kommer bli för min del! Många långa timmar man ska fylla mellan skola och reptider. Baaah!

Hur som helst, läget är bra och jag har galet mycket skoluppgifter som ligger och gör mig nervös. Det kommer nog bli lite comsi comsa med träningen den närmsta tiden. Well hell, någon dag ska jag i alla fall planera in det!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0