Inspirerande dag

Publicerat klockan: 18:19:28 den 2009-04-23
Hej alla troll!

Riktigt skön dag, måste jag säga! Skola i några timmar med Engelska C, rep och produktionsmöte. Har varit hemma en liten stund och gissa vad?! Jag har bakat mockarutor/ kärleksmums/ snoddas eller som vi säger i familjen: fiffirutor! Så himla goda och bäst av allt; jag lyckades göra dem alldeles puffiga och superhöga! Hihi, varje gång Mami har lagat dem så är de helt platta och konstiga, men idag lyckades jag minsann! Mmm!


Titta vad fint! Blir ni inte sugna?!


Bjuder på inspiration som jag inspirerades av idag! Chanel-kopior á la Lindex och skyhöga Monki-klackar!


Hämtade även ut lite sköna grejor på posten! Caroline Winbergs hudvårdserie i samarbete med Stockholmsgruppen! Body Lotion Citrus Fresch doftar ljuvligt!

Ikväll är det min första studentskiva som gäller! Temat är ärkefiender/ radarpar, visar bilder sen så ni får se vad vi klurat ut! Kan garantera att ingen annan kommer ha det vi ska ha!

Nej, nu måste jag sätta lite fart här! Ska försöka hinna plugga till ett prov innan jag sticker! Ha en skön kväll, vart ni än befinner er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0