TV & fotboll

Publicerat klockan: 22:29:08 den 2009-04-19

Heeej!

Hur är allt med er? Jag ber verkligen om ursäkt för kass uppdatering, men det har varit full rulle kanelbulle för hela slanten denna helg, så jag har helt enkelt inte hunnit!

Igår, lördag, hade jag praktik på Onside TV. Hur kul som helst, älskar verkligen mediayrket! Jag kan absolut se mig själv hålla på något inom den branschen, jag skulle verkligen trivas! För er som undrar så har vi har nämligen ett ämne i skolan som heter Arbetsmiljö och säkerhet (som by the way är totalt onödigt, till och med läraren säger det!) där vi ska ha en pratikdag. Jag hade hur kul som helst, lärde mig en massa och såg en hel del bekanta ansikten!


I sminket! Här kan man vänta sig massa gossip!


Massa knappar och kontrollbord...


Inspelning!

Efter praktiken åkte jag och köpte världens godaste pizzor! Kommer tyvärr inte ihåg vad de hette, pizzabagaren fick nämligen välja för att jag inte kunde bestämma mig! Jag och Daddy tittade på Robinson, sedan slocknade jag med världens huvudvärk!

Vaknade idag och mådde mycket bättre! Lite sömn var tydligen allt som behövdes!

På tal om idag, så har det varit fotboll för hela slanten! Först åkte vi och kollade på BP-AIK, mycket folk och väldigt spännande. Lite orättvist dock att AIK lyckades smälla in bollen i målet i slutminuten! Sedan var det Juniorallsvenskan där min lillebror spelade som gällde! En helt okej match. Massa frisk luft och sol, det känns i ansiktet nu!

Nu är jag hemma igen och ganska trött. Ska sova snart! Sov så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: julle

Åh, va kul att du fick praktisera där :)

jag skulle vilja bli tv-producent eller kamera-man om jag inte blir skådespelare! sjukt kul..

2009-04-19 @ 23:57:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0