Vart ska jag börja?

Publicerat klockan: 12:11:10 den 2009-04-26
God morgon!

Gårdagen... vart börjar jag? Till och börja med låg jag halva dagen i solen och solade och pluggade. Riktigt härligt, kände verkligen att solen tog lite. På eftermiddagen gjorde jag mig i ordning och drog iväg till våra ex-grannar med min familj där vi hade grillparty! Hjälp vad kul jag hade den lilla stunden jag var där! Det känns verkligen som jag är bortskämd på matfronten nu för tiden! Mums, mums, mums!

Sedan mötte jag min bästaste bäste vän Jenny på en pizzeria. Vi köpte med oss varsin pizza, sedan åkte vi hem till henne och myste, drack massa gott och skrattade. Vi har känt varandra hur länge som helst, och ändå lyckas vi alltid vika oss dubbla av skratt varje gång vi ses! Det är väl så det är när man är med sin andra halva.


Salami är väl det bästa som finns att ha på en pizza!

Vi gjorde något mer också. Sommarens resa är bokad! Aaaah, vad glad jag är! Stället vi valt är helt perfekt, båda älskar det! Lefkas i Grekland, den ön har verkligen ALLT man kan tänka sig, oavsett vilken ålder man är i! Jag är så nöjd, nöjd, nöjd!


Sommar 2009 - here we come!

Okej, jag åkte hem på natten och vad händer? Världens största brand i området bara några meter i från vår gård! Jag slängde av mig mina 9 centimeters-klackar, kastade fram mobilen och ringde till Mami, medan jag sprang alt vad jag hade! Fy, jag blev så rädd att något hade hänt dem! Det var den största branden jag sett i hela mitt liv. Det pangade högt hela tiden också, för att bilar sprängdes av elden. Usch, det var så hemskt! Hela gården stod ute i timmar och väntade på att branden skulle lägga sig, tillslut gick vi in och slocknade direkt.



Nu, många timmar senare, brinner det fortfarande, ryker som bara den och luktar helvete. Fy! Tur att ingen kom till skada!

Till något mer positivt, idag är min studentskiva! Ah, vi kommer ha så kul! Jag längtar verkligen! Ska lägga mig ute i röklukten och sola några timmar, är så trött. Känner mig ganska sliten nu..


Tema: Glamour/Hollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0