Påskäggletande

Publicerat klockan: 10:55:17 den 2009-04-12
God morgon, god morgon!

Vad metrologerna hade fel! Moln och regn? Ha, här skiner min bästa vän solen över hela Stockholm och gör mig glad! Måste ta vara på strålarna idag med! Man får ju passa på medan man kan, eller hur?

Igår överraskades jag och den lillebror som var hemma (den andra rackaren är i Budapest nu...) med varsitt påskägg + chocklad! Haha jag är så dålig på att leta, eller tycker snarare det är tråkigt om man inte hittar det direkt, så jag stod bara och kollade utan att lyfta på någonting. Lillebror fick göra grovgörat. Fast ändå, jag hittade 3 utav 4 möjliga med min lasersyn! Inte illa va?!


Mami känner mig! Jag älskar Disney!

Kommentarer
Postat av: jensa!!

va!!!! jag hittade 3!!!!du hittade 1 bara , ljug inte!!haha ;)

2009-04-12 @ 16:22:40
Postat av: Ells

mums! Glad påsK!

2009-04-13 @ 21:12:08
URL: http://eljolilj.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0