Mys i Kungsträdgården och lunch på Wayne's

Publicerat klockan: 17:45:30 den 2009-04-30
Mmm, vilken härligt dag! Jag hade prov i Engelska C på morgonen, sedan var det tänkt att vi skulle hjäpla till att lasta lastbilen som ska med all rekvisita till teatern, men det blev klart precis när vi kom, så vi fick tre timmars håltimme, yey! Jag, Mia och Elin drog till Kungsträdgården och njöt av våren. Träden blommar där, klart värt att åka dit, äta en glass, sitta i solen och bara njuta med trevligt sällskap!

Sedan lunchade vi på Wayne's Coffie! Blev en bagel och vaniljlatte för mig, mums! Superhärligt att spendera några timmar med dessa underbara tjejer!


Är det inte vackert?



Myspys!


Elin och jag på Wayne's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0