My new lovers!

Publicerat klockan: 16:46:05 den 2009-04-21
Hej alla goa och glada!

En helt okej dag, men usch vad kallt det är! Så här i vårtider tror man ju att det ska vara varmt, men icke! Min tonna vårjacka värmde inte så mycket, så när jag var ute och spang massa ärenden tog jag skydd på cafeér och butiker för att inte frysa ihjäl.

En lååång håltimme stod på schemat idag och en Engelska C-lektion. På håltimmen sprang jag och köpte mina efterlängtade studentskor och fikade på Espresso House, väldigt mysigt! Tillbaka till skorna, ah, de är ju så fina! Jag älskar dem! Måste nog gå in dem lite, är så ovan att gå i skyhöga klackar, men nu jäklar! Vad tycker ni? Make it or brake it?


My new lovers and en bit av dagens outfit!


Hallon-kardemumma muffins och apelsinjuice - mmm...

Ikväll blir det panikplugga repliker! Efter genomdraget av andra akten igår insåg nog de flesta att råplugg inte är en underdrift...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0