Min fantastiska gårdag

Publicerat klockan: 12:30:24 den 2009-04-02
Jag däckar snart för jag har ingen som helst energi kvar i kroppen, men jag bara skriva lite om min fantastiska gårdag!

1. Jag skrev Nationellt prov i Svenska B som gick riktigt bra! Har aldrig varit så nöjd med ett Nationellt prov tidigare! Yey!
2. Solen sken och det var lite varmt.
3. Jag träffade Matilda, en av mina bästa vänner! En underbar människa! Vi kollade på studentklänning till mig och såg En Shopaholics Bekännelser. Galet bra film, skratt blandades hysteriskt med tårar för både mig och Matilda - gå och se!
4. Jag hämtade ut min studentmössa! Älskar den! Så jäkla snygg! Den är verkligen perfekt överallt! Aaah!
5. Studentklääning- check!


Än så länge får nu nöja er med en liten sneak-peak på mösskartongen! Men håll i er - snart kommer bilder på både mössa och klänning! Spännande va?!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv. åh vi hade det bäst igår! filmen var ju underbar och pricken över i:t var ju att du hittade en fantastisk studentklänning! :D

2009-04-02 @ 17:46:32
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0