In the studio

Publicerat klockan: 19:22:59 den 2009-04-17
Whoah, jag säger då det och jag säger det igen; vilken dag! Jag är så slut! Förutom att det har varit en lång och intensiv dag så har jag kutat omkring in mina stövlar med klack = stackars fötter!

Vi har repat på pjäsen idag, suprised?! Superkul! Hade även Livskunskap, Kultur- och idéhistoria och åt tacos till lunch, men det bästa var nog ändå att jag fick jobba i studion med Calle med C! Ah, det var så fruktansvärt kul! I pjäsen har vi nämligen massa ställen där min karaktärs röst ska förstärkas och läggas ljudeffekter på, så det var sånt vi jobbade med idag! Massa eko, dundrande röst och bara allt man kan tänka sig! Jag ler bara jag tänker på hur kul jag hade!


I studion!

Sprang sedan runt på stan och gjorde några ärenden. Jag piffade även till en av mina outfiter till en studentskiva nästa vecka och köpte lite smink! Tänkte testa lite budgetvarianter nu, så det fick bli lite Mabelline. Har redan testat. Verkar okej än så länge, men pudret luktar (ursäkta mig, men) gammal parfymerad tant! Det hade jag inte räknat med!


Glitter och gammal tant!

Well hell, imorgon ska jag praktisera på TV, så ikväll ska jag ta det lungt och vila mina dunkande fötter! Ha en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0