I ett

Publicerat klockan: 20:55:47 den 2009-04-22
Hej alla små hjärtan!

Kom hem för en liten stund sedan. Har satt mig ner framför min älskade rosa laptop och insett hur dödstrött jag faktiskt är! Dagen har gått i ett!

Dagen började med rep på skolan, sedan åkte jag (vrålhungrig!) och tränade på SATS, hann slänga i mig min favoritsallad med chevéost och en cola, sedan tillbaka till skolan och repa och nu sitter jag här!


Rep, rep, rep!

Som producent och scenograf har jag med lite assistans ringt massa samtal idag, främst om uthyrning och så vidare. Vi får hoppas allt löser sig, rekvisitörer ska ju alltid hålla på att tänka så himla länge!


Telefon och clownnäsor - vi befinner oss i teaterlärarnas arbetsrum!

Ska stoppa i mig lite sen middag och plugga lite manus. Imorgon är det studentskiva som gäller, och som tur är kommer inte skoldagen vara allt för lång! Bara Engelska C, rep och produktionsmöte! Ska försöka få in en liten powernap också så jag kan röja järnet på kvällen! Vi ses!


Mmm, energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0