Förvånansvärt bra

Publicerat klockan: 16:20:58 den 2009-04-24
Hallå alla solstrålar!

Vilket härligt väder vi har i Stockholm! Solen skiner som aldrig förr medan det drar en lätt, ljummen bris genom mitt plattångade hår. Underbart! Dessutom sitter jag i solen på altanen och skriver, hur fantastiskt är inte det på en skala?! Lite svårt att se vad jag skriver eftersom solen lyser så starkt, så ha överseende med stavfel idag. Man måste ju passa på när solen är framme, inte sant?


Ser rätt fräsch ut idag!

Igår... en kväll som började bra och slutade sådär. Jag orkar inte gå in på detaljer, men missförstånd kan ibland vara ens värsta fiende. Moving on! Finurlig som jag är glömde jag kameran hemma igår kväll. Jag som dubbelcheckade flera gånger! Jaja, sånt händer. Ska försöka snatta någon bild av Julian om jag ber snällt!


Mmm, vad gott!

Med tanke på igår så mår jag förvånanasvärt bra idag. Det är nog solen som gör det, tror ni inte? Har haft ett muntligt prov i Idé- och kulturhistoria, käkat nyttig och god lunch i solen med klasskamraterna och haft "Private Moment" redovisningar i teatern. Riktigt grym dag helt enkelt!


Här sitter jag nu och glassar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0