Vilken kanondag!

Publicerat klockan: 12:46:21 den 2008-09-29
Hallå!
Vilken kanondag det är idag! Väckarklockan väckte mig ur en mardröm, tack och lov. Det började bli riktigt otäckt. Jag blev, bland annat, jagad av en skitäcklig man. Usch, nu går vi inte in mer på det. Idag är som sagt en toppendag! Desstuom känner jag mig supertuff! Kolla bara vilken hemma-outfit jag har på mig idag! Tänkte ha mysbyxor på mig först, men då skulle inte mina knästrumpor synas, så det fick bli hotpants istället! Vad tycker ni?


Hoodie, Jenny Hellström
Oversizetee, Edc
Hotpants, H&M
Knästrumpor, Gina Tricot

Igår kväll läste jag ett kapitel ur 7 Days to Change Your Life, precis som jag planerade. Dessutom gjorde jag en superbra to-do lista som jag tänkte följa idag. Vet inte om jag kommer hinna med allting, men man kan ju alltid ha det som mål, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0