Verkligheten

Publicerat klockan: 21:38:26 den 2008-09-19

Ville ha en bild på Natacha Peyre bara för att hon är så söt!


Hemma igen. Det gick bra att jobba, som vanligt. Tiden gick fort och långsamt, som vanligt. Jag tjänade pengar, som vanligt. Jag älskar att tjäna mina egna pengar, som vanligt. Allt är som vanligt. Därför känner jag ett riktigt sug efter London som Jennifer och jag ska besöka under höstlovet! Det ska bli så kul! Just nu spenderar jag verkligen inga pengar för att jag ska ha mer att spendera mer när vi är där. Jag skriver upp alla butiker jag vill besöka, alla saker vi ska gå och se. Det blir helt perfekt, eftersom jag kommer bo hos Hannah och Jennifer hos Sarah, så vi får gratis husrum och gratis guider. Kan det bli bättre?!

Nej, tillbaka till verkligheten. Jag njuter verkligen av livet jag lever- det är så spännande! Imorgon börjar jag dagen med ett pilatespass på Sats, vilket jag verkligen längtat efter! Träning är det bästa som finns! På söndag bär det av mot Moderna Museet med Mami/Daddy, de har inte riktigt bestämt vem som ska gå med mig än. Dock tror jag det lutar mot Mami. Tänk vad härligt om det skulle vara vackert väder och sitta i restaurangen och njuta av god mat, trevligt sällskap och en underbar utsikt! Nu jäklar är det helg! Vila upp er och gör vad ni vill - fast glöm inte att plugga lite också! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0