Galet trött

Publicerat klockan: 21:27:12 den 2008-09-24
Hej igen!
Nu är jag hemma och helt slut! Jag har inte pausat en enda gång idag, vilket jag kanske skulle behövt. Kört lite för hårt så att säga. Men, men, det finns alltid tid för att bättra sig! Imorgon längtar jag något jävulskt till styrketräningen, men jag kanske helt enkelt får ställa in den med tanke på allt som måste göras. Skola, läxor, plugg... I helgen har jag ingen tid till det med tanke på att jag jobbar, så imorgon är väl enda tillfället! Well, well, vi får se.

Yoga. Tufft som bara den! Med tanke på att jag inte får/kan/vill köra fullt ut med tanke på mitt knä så kunde jag inte göra alla övningarna, men jag kämpade på. Vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon! Det var något så fruktansvärt jobbigt, men jag älskar det samtidigt! Som coachen sade, man får ge det några gånger innan man kommer in i det. Det är precis vad jag tänker göra! Just nu känner jag mig bara trött och har ont i kroppen. Så är det när man tränar.



Här har ni förresten bilden från gårdagens powerwalk som jag lovade! Vackert va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0