Gör jag resten av dagen

Publicerat klockan: 17:41:46 den 2008-09-25



Har det inte varit helt otroligt underbart väder hela veckan? En värmande sol har tittat fram alla dagar och samtidigt ändrar löven om till sina höstfärger. Helt fantasktiskt! Titta bara, det här är det enda molnet jag har sett under dagens gång! Jag tog till och med av mig kappan när jag susade runt på stan - och jag frös inte! Fråga Jennifer, hon om någon vet att jag fryser av ingenting!


Eftersom jag hoppade över dagens styrketräningspass för att jag ska hinna plugga lite denna vecka, är det precis vad jag planerat att göra resten av dagen! Jag har som mål att lägga undan allt vid tio ikväll, så om jag ska hinna med allt vad pauser och middag heter, ska jag inte börja försent. Efter klockan tio är det min tid. Då kan jag koppla av, läsa en bok och bara göra vad jag vill. Låter inte det bra?

Kommentarer
Postat av: MrJulle

ja men det är klart det är kul att lära sig nya saker, fast jag har blivit så lat på sistone..! hehe



VÄDRET ÄR BARA UNDERBART!

2008-09-25 @ 18:43:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0