Uppe för tidigt

Publicerat klockan: 07:20:18 den 2008-09-15
God morgon allihopa!
Har lyckats gått upp en halvtimme förtidigt idag. Ironisk, med tanke på att jag hade så svårt att somna igår, eller hur? Well hell, inte mycket att göra åt. Då får jag mer tid till att fixa mig och ta det lite lugnt, vilket inte låter helt fel det heller!

Idag blir en rolig dag i skolan. Religionskunskap och kulturhistoria. Anteckningsblock och penor är självklart med! Hoppas Jennifer är i skolan idag! Stackarn, hon har varit sjuk hela helgen. Jag skrev en "Julias dunderkur" mot förkyldningar till henne, så jag hoppas hon har använt denna och mår prima idag!

Vi hörs lite senare idag. Ha en underbar dag så länge!


Känns som en hel evighet sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0