TENS

Publicerat klockan: 22:35:11 den 2008-09-15

Så här ser TENS-apparaten ut! Fyra elektroder; två på vänster sida och två på höger.


Jag lyckades komma i gång lite senare än tänkt med pluggandet, men allt gjordes noga och effektivt så jag fick en hel del gjort! Har bland annat mailat in loggboken i projektarbetet och en writing task vi har tills imorgon i engelska c. Känns kanon att ha det klart! Tror nästan att jag ska belöna mig själv med någonting när jag bloggat färdigt!

Här använt min TENS i en timme idag. Det känns super! Normalt sett brukar jag bara få ha den i 30 minuter, men egentligen kan man ha den på hela dagen om man vill, så jag testar lite längre.
För er som inte vet det så har jag sjukt mycket problmen med mina käkar. Det är alltid en bitande, känsla i käkmusklerna som gör så fruktansvärt ont att jag måste ta tabletter, och nu har jag fått hem en TENS-apparat på recept. Det är kort och gott en el-massage maskin som ska hjälpa att lösa upp späningarna i mina käkar. Än så länge har det inte fungerar revolutionerande, men det känns alltid lite bättre precis efter att jag använt den. För er som nu oroar er - var lugna! Den är inte farlig att använda överhuvudtaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0