Presentation i venska c = great!

Publicerat klockan: 21:39:38 den 2008-09-24


Hur kommer det sig att jag alltid lyckas sprida ut mig så mycket när jag är i skolan? Visst att jag gillar att göra det personligt, men kolla bara det här bilden!
Idag hade jag och Agnes en presentation i svenska c som gick dunderbra! Vi hade en vecka på oss att utifrån olika texter inom kommunikation  skapa en lektion, med framförande, övningar och allt annat som hör till. Vi hade läst häftena, gjort stödanteckningar och på cirka fem minuter gjorde vi resten! Vem som skulle säga vad, vilka övningar vi skulle göra, vad vi skulle säga.. allt. Och vi klarade det underbart bra! I'm happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0