Poäng till mig!

Publicerat klockan: 16:55:15 den 2008-09-30


Hej alla godingar!
Den här bilden tog jag idag. På Jennifer, och den representerar lite vad vi gjort idag; jobbat med vårt projektarbete. Huh, vad vi har jobbat! Massa skriva, skriva, skriva, men vad skönt att ha det gjort! Det kanske låter lite långsökt för er, men när vi räknade ihop de totala kostnaderna inför London kom vi underfund med en sak (hemlis!) - därav denna min! Money, money! 

För övrigt måste jag bara berömma mig själv! Jag blev lite inspirerad när jag låg och läste 7 Days to Change Your Life - intala dig själv att någonting kommer gå bra, och våga pröva! Det var precis vad jag gjorde! På alla lektioner var jag sjukt aktiv, räckte upp handen, diskuterade, ifrågaställde och var allmänt superduperduktig! Jag hade bestämt mig, och klarade det galant!
- Nu ska ni inte tro att jag är en sådan som sitter längst bak i klassrummet, aldrig räcker upp handen, viskar med grannen och pillar med mobilen. ALDRIG! Jag är snarare motsatsen, men nu börjar jag som sagt öva mig på att räcka upp handen mer! Inte pinsamt, töntigt eller nördigt - att ha koll är coolt! Våga pröva ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0