Ofrivillig sovmorgon

Publicerat klockan: 08:32:52 den 2008-09-18
God morgon!
Lyckades på något vis stänga av alarmet imorse pch fortsatte sedan att sova vidare. Alltså, jag försov mig och missar engelskan. Inte bra, men jag ska inte stressa för det. Om en dryg halvtimme går nästa buss till skolan, det kommer jag hinna. Tänkte ha på mig strumpbyxor idag, tyckte det var riktigt varmt och bekvämt igår!

I eftermiddag hade det varit skönt att träna, men jag ska ta det lite lugnt med knät nu i början. Dessutom har jag diverse läxor att göra och maila in - ingen vila här inte! Ska försöka hinna en sväng förbi King Size skor också och kolla utbudet. Ska se om jag kan få med mig Jennifer som smakråd... Ha en toppendag!


Skulle nästan ge vad som helst för att sitta på ett café i Paris och äta frukost just nu...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh åker du dit följer jag med !

2008-09-18 @ 15:10:09
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0