Nya färgglada knästrumpor!

Publicerat klockan: 20:01:55 den 2008-09-28
Hej allihopa!
Hemma från jobbet! Dagen gick superfort! Världens bästa Matilda med mamma kom och hälsade på mig. Vi diskuterade Helsingborgresan som vi ska göra tillsammans (återkommer med mer info senare) - det kommer bli så kul! Min lilla shopaholic-vän Carolina kom även förbi, bärandes på x antal påsar. Fina grejer!
På tal om fina grejer, gissa vem som har handlat grejer idag? Jo, jag! Det blev två par knästrumpor som jag har gått och suktat efter ett tag, i rosa och lila. Från Gina Tricot, vistt är de coola? Tillsammans med stövlar och leggins eller sliten jeanskjol och strumpbyxor är de perfekta! Jag säger bara: börja använd färg på hösteb och vintern! Basfärger som svart och vitt går alltid hem, men våga bryta av med lite färg!


Purple and...


... pink!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh finfina grejer :) puss<3

2008-09-28 @ 20:36:29
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0