NK är dåligt

Publicerat klockan: 17:45:55 den 2008-09-09



Idag efter skolan följde Jennifer med mig för att handla boken Wuthering Heights av Emily Brontë. Vi sprang runt på hela NK, men den fanns inte någonstans - skandal! Akademibokhandeln är i alla fall att lita på. Nu har jag i alla fall köpt den och ska fortsätta läsa ikväll. Ja, för jag började ju självklart läsa den på tunnelbanan. Lite effektiv måste man ju vara!

Dessutom måste jag berömma Jennifer och mig själv! Vi var hungriga och så otroligt sugna på fika, men vi skippade det. Med tanke på att London inte är alls långt borta nu håller vi in på alla slantar vi kan, så vi kan göra av med dem där istället! Smart va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0