Mojje är egentligen gammal

Publicerat klockan: 20:13:40 den 2008-09-27

Skördefesten i Vällingby.


Hemma från jobbet och helt slut. Jag menar det, det var väldigt länge sedan jag var så här trött, efter att "bara" ha jobbat.  Skördefesten i Vällingby innebar helt sjukt, otroligt många kunder. Jag stod inte still en sekund, det var människor överallt, hela tiden. Grymt kul, men utmattande.
Ha! En kul sak hände idag. Eller, kul och kul vet jag inte, men definitivt en överraskning! Mojje skulle ju uppträda på scen idag. När jag har superbråttom till jobbet på förmiddagen ser jag en enormt lång kö och börjar undra vem som signerar. Det visade sig vara Mojje. När jag bara är någon halvmeter ifrån honom ser jag honom i ansiktet - och vad gammal han såg ut! Alltså, rynkor säger jag bara! Snacka om att de måste retushera hans bilder!

Har inhandlat en Marabou non-stop som jag ska njuta av ikväll. Hämta lite nya krafter inför morgondagen, då det är jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad skönt att få en avkoplande stund efter en stressig dag :) Det är du värd Puss<3

2008-09-27 @ 20:37:16
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com
Postat av: Matilda

Vad skönt att få en avkoplande stund efter en stressig dag :) Det är du värd Puss<3

2008-09-27 @ 20:37:44
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com
Postat av: Matilda

Vad skönt att få en avkoplande stund efter en stressig dag det är du värd <3 Puss

2008-09-27 @ 20:38:39
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0