Min Daddy rockar!

Publicerat klockan: 22:38:00 den 2008-09-10

Bilden längst ner till vänster. Daddy står längst till höger i röd tröja!


Måste bara berömma min superDaddy som, återigen, är med i tidningen. Denna gång är det i någon slags sporttidning. Jag blir lika glad varje gång jag hittar honom någonstans, det känns verkligen som att hans företag blir mer och mer etablerat.

Imorgon var det ju tänkt att jag skulle bjuda lillebror Jens på middag, eftersom han fyller år på fredag och jag inte riktigt har tid då, men det ställde han in idag. "Jag och mamma ska handla presenter". Vad ska jag säga? En blivande tolvåring måste ju få sina presenter!
Därför ska Daddy och jag äta middag tillsammans imorgon. Han ska ha ett möte med sin mentor först och sedan äter vi på något fint ställe. Can't wait! Vi har så mycket att prata om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0