Lyxchoklad en måndagskväll

Publicerat klockan: 16:31:07 den 2008-09-08


På vägen hem köpte jag lite lyxchoklad. Dels för att jag har plugg, och då är det trevligt att ha lite choklad vid sidan, dels för att jag vill veta hur just dessa sorter smakade och dels för att jag tycker lite synd om mig själv som är förkyld.
Dock kommer jag ta det lugnt när det gäller att köpa småsaker. Ni vet, onödiga prylar, som den här chokladen. Jag och Jennifer åker ju till London på höstlovet, så det gäller att spara alla pengar man kan!

Ikväll kommer jag plugga några timmar och ta ett bad. Bada gör jag nästan aldrig, men det är ganska mysigt om man har lite ljus tända och läser en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0