Lunch

Publicerat klockan: 23:12:32 den 2008-09-13

McFlurry och ChickenWrap kanske inte ser så mycket ut för världen, men det var det kan jag lova...



Hej igen!
Nu är jag kanontrött och proppmätt! Under denna helg har jag haft en tendenstill att äta för mycket, allt är så gott så man fortsätter äta, även fast man är så mätt att man håller på att få upp det igen. Vad ska jag göra; det är ju så gott! Kan knappt sitta upp, så mätt är jag! Förstår ni vad jag menar?
Jaja, det är ju bara helg en gång i veckan. Imorgon börjar jag med min nyttiga vecka. Söndag - torsdag är nyttiga dagar, medan fredag - lördag är sunkdagar när det gäller mat. Kolla bara vad jag åt till lunch. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0