Jag tror jag håller på att bli sjuk

Publicerat klockan: 21:37:25 den 2008-09-25


Som grädden på moset vart det ju dessutom inställd träning för min del idag! Stackars mig!



Nu har jag pluggat i några timmar. Känns så skönt att ha lite saker klara nu. Ungefär samtidigt som jag började plugga började jag känna att jag inte mådde så bra. Jag tror jag håller på att bli sjuk, ni vet, ibland kan man bara känna det i kroppen. Hoppas min intitution har fel. Ska bara borsta tänderna och sedan stupa i säng. Imorgon bara måste jag gå till skolan. Vi åka till Tenstas konstahall och kolla på Dadalenin och på kvällen ska jag jobba, plus hela helgen. JAG FÅR INTE BLI SJUK! Snälla, håll tummarna tillsammans med mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir så glad av din design :D!!

2008-09-25 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0