Jag blir lycklig!

Publicerat klockan: 21:32:21 den 2008-09-11


Solen visade på att den faktiskt finns idag! Bitande kyla utomhus, men solen lyste! Bara en sån sak kan göra mn dag! Eller, för min del innebar det ju att det gjorde min kväll, solen valde ju att visa sig ganska sent på kvällskvisten! Nu ska jag ta det lite lugnt innan sängdags. Herregud, klockan är bara 21:30! Hur tidigt som helst, med tanke på att jag annars brukar kommer hem runt 21:00! Perfekt! Massa tid att spendera på bästa möjliga sätt! Gör det ni också!

Kompledig imorgon! Eftersom vi jobbade över två timmar på teaterlektionen idag, har samtliga treor fått ledig från morgondagens teaterlektion. Det innebär att jag bara börjar 11:30 med modern konst!  Vilken lyx! Jag är nästan fortfarande pass! Går man upp vid 6:00- tiden varje morgon för att komma i tid till skolan är definitivt 11:30 LYX. Lyx, lyx, lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0