Hannah & Sarah - dag 5

Publicerat klockan: 23:36:12 den 2008-09-10
Hela lördagen var undanlagd för att shoppa. Det var då jag köpte min Little miss Busy-tröja. Love it! Vi visade runt englandstjejerna i storStockholm. Stureplan, Gallerian, NK och alla andra viktiga ställen. Middag intogs på Arigato. Suschi för min del, medan de andra tog nudlar och lite olika woker. Nej, nu måste jag verkligen bums i säng - jag har en lång dag framför mig imorgon! God natt (på riktigt denna gången!)!


De berömda browniesarna med mjukglass var ett måste för chokladälskare som Hannah och mig!



Puffin och jag.



Vi var bara tvugna att låta Hannah prova denna gräsliga pälsväst. Fy!



På Urban Outfitters. Jag blir ganska sugen på att investera i pannbandet, eller vad man nu kallar det, när jag ser bilden. Vad tycker ni?



Middag!



Så klart ett kort innan vi högg in på maten!



Lite fixa och trixa på 7Eleven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0