Hannah & Sarah - dag 4

Publicerat klockan: 22:26:54 den 2008-09-09
Fredag. Den fjärde dagen var vi fyra i skolan hela dagen, för att sedan åka hem till Jennifer, ta bilen till bryggan och åka ut med båten! Det var helt fantastiskt!


Jennifer och Hannah fixade lite tillbehör till äppelpajen!



Hannah vispade som en annan galning - eller old, crasy lady!



Zappa och Hansi.



Jag älskar att åka båt!

Vi la till vid Dalarö och åt på restaurang. Supermysigt ställe, där vi alla tog pizza! Jag hade nästan glömt bort hur gott pizza faktiskt kan vara!



Gangsta Boo utanför restaurangen.



Efter middagen hittade vi lite kompisar till Zappa. Valpen är ju urgullig!



Vi bevittnade en helt otrolig solnedgång!


Mamma Matilda.


Hannah, Sarah, jag och Jennifer satte oss längst fran i fören och njöt.



Mina flickor.



Superhärligt!



Vilken härlig, kall kväll vi hade! (- jag blev förkyld!)



Vackert.

Alltså, vi hade en helt underbar eftermiddag/ kväll på vattnet. Jag älskar att vara på en båt, med underbart sällskap, äta gott, höra vågorna skvalpa mot skrovet, se solnedgången, äta pizza, frysa lite grann och njuta av en helt fantastisk utsikt! The archipelago of Sweden is amazing, right Hannah Banana?

Nu lyckades tiden dra iväg rejält när jag satt och knåpade på det här inlägget. Nu måste jag öka lite om jag ska somna i god tid ikväll! Vi hörs igen imorgon! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0