Hannah & Sarah - dag 3

Publicerat klockan: 16:18:20 den 2008-09-08
Nu fortsätter vi med smaskiga detaljer från exchange- veckan! Dag tre! Vi gjorde en sådan där typiskt sak som man bara måste göra när man är i Stockholm, som turist: ÅKA TILL SKANSEN!
Vi köpte varsin avocadomacka i cafeterian och Café Cooler från 7Eleven och tog 47:an till Skasen. Det var så himla kul! Vi tittade på massa djur, bland annat älgarna och brunbjörnarna - första gången de såg dem i sitt liv!, fikade i Rosenparken, klappade getterna och tog massvis med bilder! Helt undebart! Again, man glömmer bort att uppskatta sitt Stockholm.


Mys i Rosenparken



Hannah och jag lyckades ta oss upp på den storta hästen!



... medan söta Jennifer nöjde sig med den lilla hästen!



Såklart klappade vi killingarna!



Hannah också!



Stockholm är så vackert!



Brunbjörnen längst fram kunde tricks - klappa tassarna och buga!



Efter en häftig dag på Skansen gick vi till mitt favoritställe number one - Blå Porten. En restaurang/ café på Djurgården. Kolla bara bilden så förstår ni vad jag pratar om! Jag rekomenderade tomatsoppan, så vi tog alla den. Det mörka brödet är hur gott som helst!


Hannah, Sarah och Jennifer - söta som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0