Finns det ett bättre sätt att starta dagen på?

Publicerat klockan: 17:38:59 den 2008-09-09


Finns det något bättre sätt att starta dagen på än denna?! När Jennifer fick de den här bilden sa hon "Åh! Jag vill äta frukost hos dig ofta!". Gärna för mig.

By the way är jag så himla stolt över henne. Nu när vi är fullständigt seriösa angående att flytta till England efter skolan kom vi idag in på hur det skulle vara om både hon och jag läste engelska c. "Jag vill också!", sa hon. Jag peppade henne, och vad händer under engelska lektionen. Jo, hon kommer in med ett intyg från han som håller i alla individuella valen, där det står att hon ska börja i engelska c! Helt otroligt! Jag kan inte förstå att det gick igenom! Jag är så stolt över dig baby! Det här kommer du klara galant, mycket arbete kommer krävas, men du kommer verkligen klara det! Jag tror på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0