Ett toppentips för skolan!

Publicerat klockan: 21:22:58 den 2008-09-11

Inte en helt ovanlig syn för mig.

Att jag älskar skolan kan väl inte ha undgått någon vid det här laget. Bara tanken att få lära sig nya saker, möta nya, intressanta människor, ta eget ansvar och verkligen kämpa för ett betyg - I like it! Ett tips har jag till hur man gör det lite "roligare" att vara i klassrummet! Gör skolbänken personlig! Många av mina klasskamrater lägger ett A4-papper och en liten pennstump på bänken och anteckar när de måste. Som ni ser på bilden här ovan, gör jag mig hemmstadd! Jag vill ha någonting bekant att komma tillbaka till, oavsett om jag byter klassrum eller ämne! Grejer ligger överallt; pennor, filofax, block, sudd, böcker, en halsduk, stenciler... ja, ni ser ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0